دوره 12، شماره 2 - ( 1391 )                   جلد 12 شماره 2 صفحات 20-29 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Modeling of Depressed Center Wagon and Optimization of Its Suspension for Transporting of High Weight Transformers on Straight Rail in Vertical Direction. IQBQ. 2011; 12 (2) :20-29
URL: http://journals.modares.ac.ir/article-15-11143-fa.html
حاجی زین العابدینی محسن، ملاطفی حبیب الله، ظهور حسن، درگزی محسن. مدلسازی واگن کمرشکن و بهینه سازی سیستم تعلیق آن در راستای قائم بر خطوط ریلی مستقیم برای حمل ترانسفورماتورهای سنگین. مهندسی مکانیک مدرس. 1391; 12 (2) :20-29

URL: http://journals.modares.ac.ir/article-15-11143-fa.html


1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- هیئت علمی / دانشگاه علم و صنعت ایران
3- استاد تمام دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف
4- کارشناس مرکز تحقیقات راه آهن ایران
چکیده:   (2888 مشاهده)
در این تحقیق به منظور حمل و نقل ریلی ترانسفورماتورهای سنگین با مدلسازی کامپیوتری واگن کمرشکن شش محوره به بهینه سازی رفتار دینامیکی سیستم تعلیق در راستای قائم پرداخته شده است. برای این کار ابتدا با نرم افزار ADAMS/Rail و روش نیوتن-اویلر، دینامیک واگن کمرشکن شبیه سازی شد. سپس با انتخاب پارامترهای موثر بر رفتار سیستم تعلیق و براساس معیار آسیب پذیری تعریف شده برای حمل ترانسفورماتورها به تعریف تابع بهینه سازی پرداخته شد. سپس با انجام تعدادی شبیه سازی بر روی فضای تغییرات پارامترهای منتخب با تحلیل داده های بدست آمده به بهینه سازی سیستم تعلیق این واگن پرداخته شد.
متن کامل [PDF 835 kb]   (1504 دریافت)    
نوع مقاله: مقاله پژوهشی کامل | موضوع مقاله: انرژی خورشیدی و تشعشع
دریافت: ۱۳۹۰/۹/۱۶ | پذیرش: ۱۳۹۱/۱/۲۳ | انتشار: ۱۳۹۱/۴/۱

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA code