دوره 12، شماره 2 - ( 4-1391 )                   جلد 12 شماره 2 صفحات 29-20 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- هیئت علمی / دانشگاه علم و صنعت ایران
3- استاد تمام دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف
4- کارشناس مرکز تحقیقات راه آهن ایران
چکیده:   (5736 مشاهده)
در این تحقیق به منظور حمل و نقل ریلی ترانسفورماتورهای سنگین با مدلسازی کامپیوتری واگن کمرشکن شش محوره به بهینه سازی رفتار دینامیکی سیستم تعلیق در راستای قائم پرداخته شده است. برای این کار ابتدا با نرم افزار ADAMS/Rail و روش نیوتن-اویلر، دینامیک واگن کمرشکن شبیه سازی شد. سپس با انتخاب پارامترهای موثر بر رفتار سیستم تعلیق و براساس معیار آسیب پذیری تعریف شده برای حمل ترانسفورماتورها به تعریف تابع بهینه سازی پرداخته شد. سپس با انجام تعدادی شبیه سازی بر روی فضای تغییرات پارامترهای منتخب با تحلیل داده های بدست آمده به بهینه سازی سیستم تعلیق این واگن پرداخته شد.
متن کامل [PDF 835 kb]   (4893 دریافت)    
نوع مقاله: مقاله پژوهشی کامل | موضوع مقاله: انرژی خورشیدی و تشعشع
دریافت: 1390/9/16 | پذیرش: 1391/1/23 | انتشار: 1391/4/1

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.