RT - Journal Article T1 - Modeling of Depressed Center Wagon and Optimization of Its Suspension for Transporting of High Weight Transformers on Straight Rail in Vertical Direction JF - mdrsjrns YR - 2012 JO - mdrsjrns VO - 12 IS - 2 UR - http://mme.modares.ac.ir/article-15-11143-fa.html SP - 20 EP - 29 K1 - optimization K1 - ADAMS/Rail K1 - ADAMS/Rail K1 - Depressed Center Wagon K1 - Suspension K1 - Transporting of Transformers AB - در این تحقیق به منظور حمل و نقل ریلی ترانسفورماتورهای سنگین با مدلسازی کامپیوتری واگن کمرشکن شش محوره به بهینه سازی رفتار دینامیکی سیستم تعلیق در راستای قائم پرداخته شده است. برای این کار ابتدا با نرم افزار ADAMS/Rail و روش نیوتن-اویلر، دینامیک واگن کمرشکن شبیه سازی شد. سپس با انتخاب پارامترهای موثر بر رفتار سیستم تعلیق و براساس معیار آسیب پذیری تعریف شده برای حمل ترانسفورماتورها به تعریف تابع بهینه سازی پرداخته شد. سپس با انجام تعدادی شبیه سازی بر روی فضای تغییرات پارامترهای منتخب با تحلیل داده های بدست آمده به بهینه سازی سیستم تعلیق این واگن پرداخته شد. LA eng UL http://mme.modares.ac.ir/article-15-11143-fa.html M3 ER -